بازی Halo Infinite حالت بتل رویال خواهد داشت

در مرداد سال گذشته استودیو 343Industries اعلام کرد بازی Halo Infinite حالت بتل رویال نخواهد داشت، اما بر اساس برخی گزارش‌ها به نظر همه چیز تغییر کرده است.

جف ایسترلینگ، نویسنده‌ی داستان بازی Halo Infinite چندی پیش در مصاحبه‌ای بیان داشت تیم سازنده بازی علاقه‌ای به قرار دادن بخش بتل رویال در بازی خود ندارد. او طی یک استریم زنده در این باره گفت:

بگذارید از الان به شما بگویم، تنها BRای که ما به آن تمایل داریم، Battle Rifle (نبرد با اسلحه) است [نه Battle Royale]. ما آن را BR واقعی می‌دانیم. پس آرام باشید. 

ادامه مطلب ...

کاراکتر All Might از انیمه My Hero Academia به بازی Jump Force اضافه می‌شود

کاراکتر All Might از انیمه My Hero Academia به بازی Jump Force اضافه می‌شود


پنج شنبه‌ی گذشته، کمپانی بندای نامکو اعلام کرد که شخصیت All Might از سری My Hero Academia قرار است به‌عنوان دومین شخصیت DLC این بازی، به فهرست بلند بالای مبارزین Jump Force اضافه شود. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این شخصیت در بازی Jump Force را در انتهای مطلب تماشا کنید.

All Might دومین شخصیت از سری انیمه‌ی My Hero Academia است که به بازی Jump Force اضافه می‌شود. او در دنیای My Hero Academia قوی‌ترین قهرمان است و نقش تربیت و پرورش Deku را برعهده دارد که ممکن است او را با نام اصلی‌اش یعنی ایزوکو میدوریا بشناسید. لازم به ذکر است که Deku در حال حاضر در بین شخصیت‌های قابل بازی Jump Force حضور دارد. 

  ادامه مطلب ...

بازی Mortal Kombat 11(مورتال کمبت ۱۱) - تریلر معرفی کاراکتر Kollector

بازی Mortal Kombat 11-کاراکتر Kollector

معرفی کاراکتر جدید بازی Mortal Kombat 11 به نام Kollector توسط کمپانی ندررلم. در ین چند وقت شاهد
معرفی پشت سرهم کارکترهای بازی Mortal Kombat 11 بودبم و این بار هم در جدیدترین اخبار بازی‌ها کاراکتر
Kollector
 توسط کمپانی ندرلم با انتشار یک تریلر بسیار زیبا معری شده که ین کارکتر کاملا جدید است و تاکنون
در مجموعه بازی مورتال کمبت نبوده است.  ادامه مطلب ...